:
تاریخ نوشته: یکشنبه بیست و پنجم دی ۱۳۹۰
شرکت مشانیر:
شرکت سهامی خدمات مهندسی برق-مشانیر- یکی از شرکتهای مهندسی و مشاوره ای پیشرو در ایران است که در سال 1348 با هدف ارائه خدمات مهندسی مشاوره ای در زمینه های نیروگاه، خطوط انتقال نیرو، پست های فشار قوی، سد و نیروگاه های آبی آغاز به کار کرد.
مشانیر به موازات پیشرفت و تغییر در نیازهای صنعت آب و برق کشور و سایر صنایع، فعالیت خود را توسعه داد به طوری که اکنون قادر به ارائه بسیاری از خدمات مهندسی و مشاوره ای در زمینه انرژی، آب و برق است. مشانیر با بیش از چهار دهه تجربه و استفاده از خدمات بیش از 1000 متخصص توانمند قادر به ارائه بهترین راه حل ها از نظر فنی، اکولوژیکی و اقتصادی در پروژه های پیچیده است، راه حل هایی که با خواسته ها و تقاضاهای آینده تطابق دارند. اکنون مشانیر از 8 معاونت تشکیل شده است که هر یک وظیفه ارائه خدمات مشاوره ای و نظارت بر پروژه در زمینه ای خاص را بر عهده دارند. مشانیر به منظور اجرای بهینه تعهدات خود نه تنها از دانش و همیاری گروه های تخصصی خود استفاده می کند، بلکه دانش و تجربیات مشاوران و همکاران بین المللی را نیز به کار می گیرد.
مشانیر به موازات پیشرفت و تغییر در نیازهای صنعت آب و برق کشور و سایر صنایع، فعالیت خود را توسعه داد به طوری که اکنون قادر به ارائه بسیاری از خدمات مهندسی و مشاوره ای در زمینه انرژی، آب و برق است. مشانیر با بیش از چهار دهه تجربه و استفاده از خدمات بیش از 1000 متخصص توانمند قادر به ارائه بهترین راه حل ها از نظر فنی، اکولوژیکی و اقتصادی در پروژه های پیچیده است، راه حل هایی که با خواسته ها و تقاضاهای آینده تطابق دارند. اکنون مشانیر از 8 معاونت تشکیل شده است که هر یک وظیفه ارائه خدمات مشاوره ای و نظارت بر پروژه در زمینه ای خاص را بر عهده دارند. مشانیر به منظور اجرای بهینه تعهدات خود نه تنها از دانش و همیاری گروه های تخصصی خود استفاده می کند، بلکه دانش و تجربیات مشاوران و همکاران بین المللی را نیز به کار می گیرد.

پیام مدیر عامل:
شرکت مشانیر با ماموریت ارائه کلیه خدمات فنی و مهندسی در زمینه صنعت آب، برق و انرژی، با دیدگاه حضور هرچه فعالتر در بازارهای داخلی و بین المللی، خدمات خود را عرضه می دارد. مدیریت شرکت مصمم و متعهد است برای نیل به اهداف زیر اقدام به ارتقای نظام مدیریت کیفیت بر اساس الگوی استاندارد (ISO 9001:2000) نماید.
- ارتقاء فرهنگ کیفیت در شرکت و افزایش روحیه مسؤولیت پذیری در بین همکاران
- برآوردن انتظارات و نیازمندی های کارفرمایان بر اساس تعهدات و ایجاد ارتباط مناسب، در جهت کسب رضایت هرچه بیشتر آنان
- پیشگیری از بروز هرگونه نقص و نارسایی در فرآیند ارائه خدمات
- ایجاد روند بهبود مستمر در نظام کیفیت شرکت و تمامی فعالیتهای مؤثر بر آن
تحقق اهداف مذکور با مشارکت، علاقه و سختکوشی تمامی همکاران در همه ابعاد و سطوح سازمانی میسر است. لذا مدیریت شرکت به منظور حصول اطمینان از اثربخشی نظام کیفیت و درک صحیح اهداف کیفیت و دیدگاه های شرکت توسط همکاران، علاوه بر توجه جدی به مقوله آموزش و برنامه ریزی در جهت رفع نیازهای آموزشی، به طور مستمر بر اجرای برنامه ها و روشهای تدوین شده و حفظ هماهنگی آنها نظارت خواهد داشت. "محمدعلي معلمي"
منبع: سایت مشانیر
نویسنده مجتبی جوان